Inschrijving zesde editie Charity Awards geopend

13 juni 2016, 21:00
De winnaar van de Charity Awards krijgt een communicatiecampagne van studenten aan de Willem de Kooning Academie
De winnaar van de Charity Awards krijgt een communicatiecampagne van studenten aan de Willem de Kooning Academie
Voor de zesde editie van de Charity Awards heeft NRC heeft aanstormend talent van de Willem de Kooning Academie gevraagd een campagne te ontwikkelen voor een goed doel. Goede doelenorganisaties kunnen tot en met 17 juni aanstaande een motivatie insturen waaruit blijkt waarom juist hun instelling een communicatiecampagne verdient.
 
Deelname staat open voor alle instellingen die staan ingeschreven in de kennisbank van Stichting Kenniscentrum Filantropie. Deelnemende instellingen maken kans op plaatsing van een 2/1 advertentie in NRC Handelsblad en nrc.next met bruto mediawaarde van ruim €65.000. Een vakjury onder leiding van hoofdredacteur Peter Vandermeersch beoordeelt alle inzendingen en selecteert hieruit drie van de vier winnaars. De jury let hierbij op vormgeving, het gebruik van beeld en de kracht van de boodschap. Daarnaast is er een prijs van de publieksjury.
 
Op 22 juni wordt bekend gemaakt welke goede doelen gaan samenwerken met een creatief team van de Willem de Kooning Academie te Rotterdam. De uitingen van alle geselecteerde goede doelen worden vanaf half juli gepubliceerd in NRC Handelsblad en op nrccharityawards.nl.
 
Voor meer informatie: www.nrccharityawards.nl en voor aanmelding: charityawards@nrc.nl.
 
gerelateerde items