Toon alles (2)

WWAV en Happy Data slaan handen ineen

26 juli 2018, 11:00
Arthur Detering en Marie-Claire de Waal
Arthur Detering en Marie-Claire de Waal
WWAV gaat structureel samenwerken met Happy Data. Door samen te werken verkrijgen WWAV en Happy Data betere kennis uit data, die direct toepasbaar is op verschillende marketinggebieden. Hierdoor kunnen goede doelen en andere non-profits hogere respons verwachten, aldus de bureaus.
 
Accountstrateeg Marie-Claire de Waal van WWAV, bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits: ‘Wij hebben jarenlange expertise op het gebied van offline data. Door ons duurzaam aan Happy Data te verbinden, kunnen we die data verrijken met onlinedata. Zo bieden we onze klanten een compleet beeld van hun doelgroepen en kunnen we zowel strategisch als creatief veel gerichter te werk gaan. Daarnaast ontstaan er veel spannende mogelijkheden voor campagnes om nieuw draagvlak te verkrijgen en de bestaande achterban verder te ontwikkelen.’
 
Arthur Detering, manager Happy Data, specialist op het gebied van data-analyse en verrijking: ‘Door onze kennis en expertises samen te voegen kunnen we diepgaande data-analyses doen en meer dan ooit inzicht geven in klantgroepen binnen donateursbestanden. De veelvoud van kanalen, zowel offline als online, levert een 360 graden klantbeeld op.’
 
gerelateerde items