Verkiezing Young Fundraising Talent 2014 van start

11 oktober 2013, 10:26
Verkiezing Young Fundraising Talent 2014 van start
Verkiezing Young Fundraising Talent 2014 van start
Delphi Fondsenwerving en het Instituut Fondsenwerving hebben gisteren het startschot gelost voor de Young Fundraising Talent 2014 wedstrijd. Jonge marketeers worden opgeroepen hun frisse blik te richten op klantkennis, klantbeleving en contactstrategie en hun gedachten hierover te slijpen in een prikkelend essay met de titel: ‘Kennen wij elkaar niet ergens van …?'

Hoe goed kennen wij onze donateur (nog)? Wat weten we van hem? En hoe belangrijk is die informatie in (ver-) andere(-nde) tijden waarin die donateur steeds kritischer wordt maar vooral ook steeds meer betrokkenheid toont? En wat kunnen we daarin leren van bedrijven als Bol.com of Wehkamp? Over deze vragen kunnen de jonge fundraisers zich buigen.

Jury
De essays worden beoordeeld door een deskundige jury die ook dit keer onder leiding staat van Danielle Hermans, schrijfster van o.a. het Tulpenvirus. De winnaar van de Young Fundraising Talent wedstrijd krijgt een geheel verzorgde reis aangeboden naar het AFP congres 2014 in San Antonio, Texas USA.  Vooraf aanmelden is dit jaar verplicht. Dat kan tot 1 december 2013 via deze link. De deadline voor het inleveren van essays is 17 januari 2014. De uitreiking vindt plaats op 13 februari 2014 in Utrecht.
gerelateerde items