Hoe bereikt het Van Gogh Museum nieuwe publieksgroepen?

29 januari 2019, 06:00
Milou Halbesma
Milou Halbesma
De tweede spreker op de Dag van het Mecenaat op 21 maart is bekend: het Van Gogh Museum.
 
Directeur Publiekszaken Milou Halbesma zal vertellen hoe dit internationaal bekende museum nieuwe publieksgroepen bereikt- met 2,2 miljoen bezoekers vorig jaar als resultaat. Focus van de presentatie ligt op het innovatieve project Van Gogh verbindt, waarmee etnische jongeren uitgenodigd worden het museum te bezoeken.  
 
Programmamanager Martin van Engel zal toelichten hoe dit in 2017 gestarte traject verloopt en deelt de inzichten die de impactmeting door de Erasmus Universiteit oplevert met toehoorders van de Dag van het Mecenaat.
 
Kom dus ook naar Utrecht op 21 maart en neem een collega mee!

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN VOOR DE DAG VAN HET MECENAAT

 
Abonnees van The Fundraiser ontvangen voor de Dag van het Mecenaat de special van magazine The Fundraiser over Cultuur in de bus, en ter plekke gratis de laatste druk van het boek De Nieuwe Mecenas. Nog geen abonnee? Meld je dan hier aan.
gerelateerde items