Toon alles (2)

Topper in PR & Communicatie bij Land van Horne

9 mei 2018, 05:00
Topper in PR & Communicatie bij Land van Horne
Topper in PR & Communicatie bij Land van Horne
Functie: Topper in PR & Communicatie (met een zorghartje)
Organisatie: Stichting Land van Horne
Aantal uren: 24-36 uur
Locatie: Weert
Vervaldatum: 21 mei
 
Je werkt nauw samen met de andere medewerkers van de afdeling PR & Communicatie en ontvangt leiding van de bestuurssecretaris.
 
Wat je functie inhoudt
Samen met collega’s buig jij je over de vraagstukken op het gebied van communicatie. Klinkt logisch toch? In de praktijk komt het erop neer dat je het ene moment een persbericht schrijft over Virtual Reality in de zorg en het moment daarna aanschuift bij een bouw-overleg. Er wordt namelijk een nieuw zorgcentrum opgeleverd en dat vraagt om een (communicatie)plan. Misschien word jij ook wel de coördinator van het medewerkersmagazine Contekst? Dan zit jij de redactievergadering voor en bewaak je de voortgang. ‘s Middags belt een beweegcoach of je kunt meehelpen bij de ontwikkeling van een folder? Ook het nieuwe medewerkersonderzoek komt er weer aan. Hoe rollen we dit uit binnen de organisatie? Mooi onderwerp om in het communicatie-overleg te bespreken. Je zet het op de agenda. De telefoon gaat: een zorgcollega wil een bericht delen via de sociale media. Jij adviseert en zorgt ervoor dat het juiste platform wordt ingezet. Enne, vergeet de website niet….
 
Wat wij vragen
Wij zijn op zoek naar een collega die ons mooie team komt versterken. Onze ideale collega heeft goed ontwikkelde voelsprieten en gebruikt deze om nieuwtjes uit de organisatie op te halen. Weet je daarnaast als geen ander hoe je (beleids) informatie goed vertaalt naar begrijpelijke tekst? Dan zijn we op zoek naar jou. Verder vinden we het belangrijk dat onze nieuwe collega van zijn hart geen moordkuil maakt. Oh ja, over dat hart gesproken… Land van Horne is een warme, mensgerichte organisatie. Heb jij een klein beetje een zorghart? Dan pas je perfect bij ons. Wat vinden we nog meer belangrijk? Dat je gestructureerd werkt, planmatig aan de slag gaat en zorgvuldig bent. Het is overigens wel handig als je in ons werkgebied woont.
Dus…. ben jij die HBO-er die een opleiding in de richting communicatie, voorlichting/public relations heeft afgerond en zin heeft om bij ons aan de slag te gaan? Reageer dan. Uit jouw sollicitatiebrief blijkt natuurlijk je communicatietalent. Dus verras ons met je reactie en voor je het weet zit je met ons aan de koffie.
 
Wat wij je bieden
Wij bieden in elke geval een leuke werkplek op een prachtige locatie in historisch Weert. Wij willen je een contract aanbieden voor de duur van een jaar. Met de intentie om te verlengen als je inderdaad die geschikte collega bent. De arbeidsduur bedraagt 24 tot 36 uur gemiddeld per week. Hierover gaan we graag met je in overleg. Het salaris wordt ontleend aan FWG functiegroep 50 van het FWG 3.0-systeem. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg, Verzorgingshuizen en Thuiszorg.
 
Informatie
Enthousiast geworden? Solliciteerdan meteen viaonze website.
Heb je nog vragen? Wij staan je graag te woord. Je kunt bellen met bestuurssecretaris Miriam Hoedemaekers: T (0495) 45 64 92 of met de medewerkers van PR & Communicatie: T (0495) 45 69 02.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats op 28 mei van 9.30-11.30 en 30 mei van 9.30-11.30 uur.
Het arbeidsvoorwaardengesprek staat gepland op 31 mei 2018.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items