Rabobank verlengt sponsorship met Stedelijk Museum

16 februari 2018, 06:00
Alphons Kurstjens (directievoorzitter Rabobank Amsterdam) en Jan Willem Sieburgh (interim-directeur Stedelijk Museum)
Alphons Kurstjens (directievoorzitter Rabobank Amsterdam) en Jan Willem Sieburgh (interim-directeur Stedelijk Museum)
Rabobank Amsterdam, sinds 2011 hoofdsponsor van het Stedelijk Museum, heeft dit sponsorship met drie jaar verlengd. Het contract loopt nu tot 2020, het jaar van het 125-jarige jubileum van het Stedelijk.
 
Jan Willem Sieburgh, interim-directeur Stedelijk Museum: 'We zijn enorm trots en dankbaar dat Rabobank Amsterdam het Stedelijk Museum blijft ondersteunen. Mede dankzij Rabobank Amsterdam kan het Stedelijk een museum zijn van en voor iedereen. Bijvoorbeeld door het Rabo Lab, waar kinderen en families terecht kunnen om op speelse wijze verdieping te vinden bij één van de tentoonstellingen. Samen organiseren we ook de jaarlijkse Rabo familiedag, maken we de lerarenpas mogelijk en hebben we, met partners, het uitwisselingsprogramma ‘Samen Kijken’ opgezet.'
 
gerelateerde items