Toon alles (2)

Projectondersteuner Business Development bij het Rode Kruis

20 maart 2018, 11:30
Functie: Projectondersteuner Business Development
Organisatie: Het Nederlandse Rode Kruis
Aantal uren: 32-40 uur
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 06 april
 
Het helpen van mensen in nood om de hoek – en ver weg, vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt dát is waar het Rode Kruis voor staat. Dit doen wij door het vergroten van de weerbaarheid van mensen zodat zij zichzelf en anderen helpen in noodsituaties en door het bieden van noodhulp en het vergroten van de hulpvaardigheid en hulpbereidheid. Het NRK verleent in Nederland samen met meer dan dertigduizend vrijwilligers Noodhulp, Evenementenhulp, Eerste Hulp(onderwijs) , Burgerhulp en is dé verbinder op het gebied van Zelfredzaamheid tussen het (lokale) zorg- en veiligheidsdomein. Ook internationaal maken wij mensen in nood, die kwetsbaar zijn voor en/of blootgesteld zijn aan natuurrampen of crisis , weerbaarder door het bieden van integrale humanitaire hulp. We werken vanuit zeven grondbeginselen: menslievendheid; onpartijdigheid; neutraliteit; onafhankelijkheid; vrijwilligheid; eenheid; algemeenheid. Het Rode Kruis heeft de ambitie om de komende jaren een flinke groei door te maken in de fondsenwerving en wil dit doen door nieuwe fonds wervende methoden te ontwikkelen voor nieuwe doelgroepen. Om dit te bereiken heeft de afdeling Marktontwikkeling en Fondsenwerving (M&F) een nieuwe positie binnen het team New Business Development waar de nieuwe concepten en campagnes worden bedacht en ontwikkeld. De  verantwoordelijkheid ligt bij het ondersteunen van de business development managers.

Taken
Biedt optimale ondersteuning aan het business development team. De support medewerker ‘ontzorgt’ het team met tal van ondersteunende werkzaamheden.

Functie-inhoud
De support medewerkers krijgt een breed pakket van taken en werkzaamheden. Enkele voorbeelden daarvan:
  • Praktische zaken rond (pilot) campagnes
  • Benadering van zakelijke partijen en particulieren t.b.v. (pilot) campagnes
  • Research t.b.v. onderbouwing van business cases
  • Voorbereiden van presentaties
  • Maken van afspraken en organiseren van meetings
  • Inplannen en voorbereiden van brainstorms
  • Bijhouden van interessante trends en ontwikkelingen – interne nieuwsbrief maken
  • Administratieve en organisatorische zaken

Functie-eisen en profiel
  • Heeft minimaal MBO + / HBO niveau ( bv richting Eventmanagement , Hotelmanagement , Communicatie, Bedrijfskunde, Marketing)
  • Kan werken met MS Office programma’s, en heeft actuele kennis op alle sociale mediakanalen.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Heeft minimaal 3 jaar werkervaring
  • Is hands-on, proactief, ondernemend en een self-starter
  • Is flexibel,  zelfstandig  en oplossingsgericht
  • Is goed in projectmanagement, stressbestendig en in staat een hoog werktempo te hanteren

Ons aanbod
  • Een flexibele en mensgerichte werkomgeving met ruimte voor initiatief en ontwikkeling.
  • Salariëring vindt plaats volgens salarisschaal 9 van de CAO van het NRK afhankelijk van opleiding en ervaring (min. € 2.546,62 tot max. € 3.210,05 bruto per maand bij een fulltime dienstverband).

Informeren en solliciteren
Je motivatiebrief en cv gericht aan Angela van der Woude ontvangen we graag uiterlijk 6 april 2018 via deze link. Voor nadere informatie over de functie kun je terecht bij Cynthia van der Heyden, 070 4455725. Een assessment kan onderdeel uitmaken van het selectieproces. Kijk voor meer Informatie over het werk van het Rode Kruis op www.rodekruis.nl en www.rodekruis.tv. Het NRK op Facebook en Twitter.

Acquisitie op deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items