Online Marketeer bij Koninklijk Conservatorium

24 september 2018, 05:55
Online Marketeer bij Koninklijk Conservatorium
Online Marketeer bij Koninklijk Conservatorium
Functie: Online Marketeer
Organisatie: Koninklijk Conservatorium
Aantal uren: 0,8-1 fte 
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 7 oktober
 
Het Koninklijk Conservatorium (KC) Den Haag is een internationale school op het gebied van muziek en dans waar talenten uit de hele wereld komen studeren. Meer dan de helft van de studenten en een groot aantal docenten en gastdocenten komt uit het buitenland. De school is al jaren volop aanwezig in het hart van het Haagse muziek- en dansleven en werkt samen met culturele partners in tal van evenementen en festivals. De afdeling Communicatie en Marketing onderhoudt nauwe banden met zowel alle onderwijs- als culturele instellingen van Den Haag. De afdeling is daarnaast verantwoordelijk voor de werving van getalenteerde (inter)nationale studenten, de promotie van de vele concerten en voorstellingen en het vergroten van onze naamsbekendheid.

Ter versterking van ons marketing- & communicatieteam zoeken wij een resultaatgerichte en creatieve
Online Marketeer
0,8-1 fte

Wat ga je doen:
·      Inzetten en up-to-date houden van de online kanalen van het Koninklijk Conservatorium: website, intranet en social media.
·      Mee ontwikkelen en uitvoeren van de online marketingstrategie ten behoeve van de werving van de beste (inter)nationale studenten.
·      (Bedenken) opzetten en uitvoeren van alle online campagnes ter promotie van de concerten en voorstellingen.
·      Opmaken van doelgroepgerichte online nieuwsbrieven in nauwe samenwerking met de diverse muziekafdelingen, Dansvakopleiding en de School voor Jong Talent.
·      Analyseren van data en ze op creatieve wijze vertalen naar concrete marketingacties.
·      Verhogen van conversie (studentenaanmeldingen, donateurs en kaartverkoop) met inzet van online marketingtools (onder andere content management, SEO & SEA, e-mailmarketing).

Wat neem je mee:
Als Online Marketeer beschik je over de volgende competenties en ervaringen:
·      Afgeronde HBO- of WO-opleiding marketing, bij voorkeur aangevuld met online marketing opleiding(en)
·      1 tot 3 jaar relevante werkervaring binnen het vakgebied
·      Online marketing ervaring in onder andere SEO & SEA, analytics, social media, content management, e-mail marketing et cetera
·      Ervaring met het opzetten van online campagnes
·      Schriftelijke en mondelinge communicatiekracht in de Nederlandse en Engelse taal
·      Ervaring in een kunstomgeving (muziek/dans) is een voorwaarde
Je ben proactief en steeds op zoek naar de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden binnen dit vakgebied. Je hebt een actieve rol binnen en buiten de organisatie en weet zo de diverse stakeholders te overtuigen van de kansen die er liggen. Je bent creatief en kunt mensen meenemen in de goede ideeën die je hebt, waarbij je je bewust bent van verschillen in belangen en hier handel je ook naar. Je toont veerkracht en blijft presteren onder tijdsdruk. Uiteraard beschik je door je ervaring over zeer uitgebreide kennis van online media en marketing.

Wij bieden jou:
Een inspirerende en afwisselende functie (32 tot 40 uur) bij een internationaal gerenommeerd instituut dat studenten voor de top van de muziek- en danswereld opleidt. We werken met passie voor en met de studenten. De professionaliteit en bevlogenheid die wij van onze studenten verwachten, zien we ook terug bij onze collega’s. Je wordt onderdeel van een team, maar kunt in grote vrijheid je werk verrichten. Het is aan jou om in overleg met je leidinggevende keuzes te maken die je loopbaan bij het Conservatorium ondersteunen.

Arbeidsvoorwaarden
·      Het betreft een structurele functie, waarbij gestart wordt met een tijdelijk contract
·      Salaris gebaseerd op opleiding en relevante werkervaring (schaal 9 HBO-cao)
·      Aanstellingsomvang 0,8-1 fte
·      Ruime verlofregeling
·      Vakantietoeslag van 8% en vaste eindejaarsuitkering van 8,3%
·      Goede pensioensregeling
·      Mogelijkheden om tegen gunstige premies deel te nemen aan collectieve ziektekostenverzekering en/of arbeidsongeschiktheidsverzekering

Informatie en sollicitatie
Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Mark Borneman, Hoofd Marketing & Communicatie, 06 – 2635 8519. Sollicitaties, vergezeld van een curriculum vitae, kunnen tot uiterlijk 7 oktober worden gericht aan werving@koncon.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items