Toon alles (2)

(Online) Marketeer bij Theater aan de Parade

20 augustus 2018, 13:03
(Online) Marketeer bij Theater aan de Parade
(Online) Marketeer bij Theater aan de Parade
Functie: (Online) Marketeer
Organisatie: Theater aan de Parade 
Aantal uren: 32 uur 
Locatie: ‘s-Hertogenbosch 
Vervaldatum: 5 september
 
In Theater aan de Parade zijn wij dol op vogels. Dat klinkt misschien een beetje vreemd voor een theater… Maar in ons theater, op het mooiste plein van Den Bosch, huizen verschillende vogels van diverse pluimage. Van muzikale nachtegaaltjes tot krachtige struisvogels. Wij willen onze volière per 1 oktober uitbreiden met een bijzondere vogel. Voor onze marketingafdeling zijn wij namelijk op zoek naar een Paradijsvogel die dol is op aandacht: een

(Online) Marketeer!


Een Paradijsvogel?
Volgens Wikipedia hebben de 10.507 wetenschappelijk beschreven vogelsoorten 2 kenmerken met elkaar gemeen: ze hebben vleugels en veren. En wat wij als theatercollega’s met elkaar gemeen hebben? We werken met passie en bevlogenheid om onze bezoekers en artiesten de dag van hun leven te geven. Dit zoeken wij ook in onze nieuwe Marketingcollega. Iemand die met de wijsheid van een uil ons precies kan vertellen hoe we onze website, CRM en e-mailcampagnes kunnen optimaliseren. Zich als de blauwe Twittervogel ontfermt over onze social media en als een kleurrijke paradijsvogel de creativiteit bezit om aandacht te krijgen voor mooie (online) campagnes op het gebied van vormgeving en content.

Aan het werk!
Komend theaterseizoen hebben wij meer dan 240 voorstellingen. Van Hans Klok tot Scapino Ballet Rotterdam. Theater aan de Parade is één van de leading theaters in Nederland op het gebied van persona-marketing en segmentatie. Wij staan aan de basis van een persona-model dat door vele bedrijven in Nederland als inspiratiebron wordt gezien en gebruikt. En dat smaakt naar meer en daar hebben we jou bij nodig. Vertel ons wat er anders of beter kan aan onze CRM-strategie en online campagnes en je kunt er meteen mee aan de slag.
We zijn actief op social media (maar dat wist je al, want je volgt ons al jáááren), maar willen hierin stappen maken. Je gaat onze sociale mediakanalen coördineren en adviseert hoe we next level kunnen gaan. Je wordt het aanspreekpunt voor onze online partners. Een spin in het (world wide) web wat ervoor zorgt dat we ons blijven ontwikkelen. Daarnaast draai jij je hand niet om voor creatieve content zowel online als in print. Want een beetje paradijsvogel houdt van aandacht natuurlijk!

Wij bieden…
Een enerverende (online) marketingfunctie op een jonge en enthousiaste afdeling. De functie wordt ingeschaald op niveau 5 conform de cao Nederlandse Podia. We hebben secundaire arbeidsvoorwaarden die veel leuke extra’s bieden plus een arbeidsovereenkomst van 1 jaar met mogelijkheid tot verlenging contract.

Wie ben jij dan?
Op jouw cv prijkt enkele jaren levens- en marketingervaring. Je bent met name online georiënteerd en beschikt over HBO denk- en werkniveau. Je hebt uitstekende mondelinge en redactionele vaardigheden. Je hebt affiniteit met podiumkunsten en je bent woonachtig (in de directe omgeving van) ’s-Hertogenbosch. En niet onbelangrijk: je staat te trappelen om zo snel mogelijk aan de slag te gaan met onze mooie voorstellingen.

Stuur zo snel mogelijk een e-mail met cv en spontane vakantiefoto naar Stephanie Vorstenbosch (coördinator Marketing & Publiciteit) op S.Vorstenbosch@theateraandeparade.nl. In week 34 en 35 zullen de eerste gesprekken plaatsvinden.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items