Toon alles (2)

Medewerker Communicatie bij Sympany

7 februari 2018, 05:59
Medewerker Communicatie bij Sympany
Medewerker Communicatie bij Sympany
Functie: Medewerker Communicatie
Organisatie: Stichting Sympany
Aantal uren: 40 uur
Locatie: Utrecht
Vervaldatum: 21 februari

Sympany is een sociaal ondernemer. Wij werken aan een wereld waarin ook kansarmen de kansen en mogelijkheden krijgen om zelf hun toekomst te verbeteren. Dit doen wij door het steunen en opzetten van textiel gerelateerde projecten in India en Afrika. Door onze projecten werken jaarlijks 60.000 mensen aan het verbeteren van hun eigen toekomst. Wij geloven dat je alleen blijvende ontwikkeling in gang kunt zetten als mensen zich zelfstandig kunnen redden. Voor onze projecten werven we zelf fondsen door textielinzameling. Elk jaar geven wij circa 23 miljoen kilo kleding en overig textiel een tweede leven. Het wordt opnieuw gedragen of gerecycled tot nieuwe producten. Daarbij zorgen wevoor werkgelegenheid, ook voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Taken
Voor het hoofdkantoor in Utrecht is de positie vrijgekomen voor een Medewerker Communicatie. We zoeken een proactieve collega die pakkende verhalen genereert voor Sympany. Iemand die in staat is om te werken op internetsnelheid, met een hoog niveau van creativiteit en ervaring heeft in het omgaan met mediacontacten.
De ideale kandidaat is zelfsturend en heeft de ambitie om Sympany leidend te maken binnen de communicatie topics die van belang zijn. Hij/zij werkt nauw samen met de Bestuurder en Innovatie specialist om de mooiste verhalen vast te stellen voor de organisatie. Het betreft een functie voor in eerste instantie een jaar.
In deze functie:
  • Werk je samen met externe partijen om strategieën te ontwikkelen en uit te voeren die de reputatie van de hele organisatie verbeteren
  • Bedenk en schrijf je verhalen die continu zorgen voor free publicity voor Sympany
  • Bedenk je acties die zorgen dat er over Sympany wordt gesproken
  • Houd je de Sympany sociale media bij
  • Bedenk je campagnes voor Google Adwords
  • Analyseer je de uitingen via Google Analytics en stel je het communicatiebeleid bij
Functie-eisen en profiel
  • Liefst opgeleid op HBO niveau in marketing, communicatie, public relations of journalistiek
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Initiatiefrijk, zelfstandig, creatief en enthousiast en analytisch vermogen
  • PR-expert - een bewezen gevoel voor wat werkt voor een merk
  • Tactisch bewust - goed geïnformeerd over wat er in de media enop de site gebeurt en in staat om op korte termijn het maximale PR-voordeel te behalen
  • Strategisch: ervoor zorgen dat activiteiten bijdragen aan zakelijke doelstellingen en kernboodschappen uitdragen
  • Proactief - geniet van verantwoordelijkheid nemen en dingen laten gebeuren
  • Georganiseerd - in staat om tegelijkertijd met meerdere projecten te jongleren naast het beheren van essentieel administratief werk
  • Leiderschap - organisatie kunnen inspireren
  • Goede kennis van SEO / AdWords. Aanvullende digitale kwalificaties / certificeringen in Google Analytics, AdWords of Adobe Digital worden als een plus beschouwd.
Ons aanbod
  • Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal €3.142,63 op basis van 40 uur.
  • Het betreft een aanstelling voor in eerste instantie 1 jaar, met bij goed functioneren mogelijkheid tot verlenging.
  • Het betreft een dienstverband van minimaal 36 en maximaal 40 uur per week.
Informeren en solliciteren
Wanneer je interesse hebt, kun je een motivatiebrief en CV mailen naar s.dekruif@sympany.nl. Indien je niet aan bovenstaande voldoet, kunnen wij je sollicitatie niet in behandeling nemen. Let op: enkel sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en CV worden in behandeling genomen.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
 
gerelateerde items