Toon alles (2)

Marketeer travel events bij Plan International

17 augustus 2018, 11:00
Marketeer travel events bij Plan International
Marketeer travel events bij Plan International
Functie: Marketeer travel events
Organisatie: Plan International
Aantal uren: 32-35 uur
Locatie: Amsterdam
Vervaldatum: 26 augustus
 
Plan International is een internationale kindgerichte ontwikkelingsorganisatie die werkt aan  het realiseren van gelijke kansen en rechten voor meisjes en het verbeteren van de  levensomstandigheden van meisjes en jongens in ontwikkelingslanden. Plan werkt aan een wereld waarin meisjes dezelfde kansen en rechten krijgen als jongens, zodat alle kinderen zich volledig kunnen ontwikkelen.

Taken
Doel van de functie. Het inhoudelijk en commercieel doorontwikkelen van het reisconcept Cycle for Plan, met als resultaat een grotere naamsbekendheid en hogere inkomsten van Plan Nederland in de particuliere markt en in de zakeijke markt (bedrijven partners) worden vergroot.
Wat ga je doen?
  • Als Marketeer travel events ontwikkel je Cycle for Plan inhoudelijk en commercieel door:
  • Je ontwikkelt plannen om Cycle for Plan uit te breiden naar andere doelgroepen, waaronder het bedrijfsleven, en de bestaande doelgroepen beter te bereiken via andere kanalen dan online marketing en social media.
  • Je stuurt op de uitvoering van die plannen door interne collega’s en externe leveranciers
  • Je adviseert het management bij het bepalen wat – binnen de strategische koers van de organisatie – nodig is om het reisconcept zowel inhoudelijk als commercieel tot een blijvend succes te maken.
  • Je onderzoekt en creëert naar kansen in de markt voor de doorontwikkeling van Cycle for Plan als integraal onderdeel van de particuliere fondsenwerving.
Je bent projectleider voor alle fasen van Cycle for Plan en stuurt daarbij het totale interne en externe project(team) aan:
  • Concept: je bepaalt welke Cycles wanneer plaatsvinden en stelt een plan van aanpak op en stelt projectteams samen.
  • Design: je ontwikkelt het evenement, selecteert partners voor de uitvoering van de Cycle, stelt het wervingsplan op en maakt de informatiegids.
  • Werving: je zet online en offline campagnes uit voor het bereiken van de doelgroepen en de start van de werving van deelnemers voor de Cycles. Je organiseert samen met de uitvoeringspartners informatie-avonden, volgt leads op en faciliteert het inschrijvingsproces.
  • Fondsenwerving en training: je organiseert trainingen voor deelnemers over fondsenwerving, communicatie & social media en begeleidt deelnemers daarin
  • Operatie en uitvoering: je stuurt de uitvoeringspartner(s) aan die de reis begeleiden.
  • Opvolging en evaluatie: je evalueert de Cycle ontwikkelen en uitvoeren van de  opvolgstrategie voor de leads en sponsors van de deelnemers (Klant contact strategie), leidend tot behoud en upgrading van de sponsors tot Plan donateurs voor de toekomst.

Functie-eisen en profiel
Wat breng je mee?
  • Je bent een ambitieuze en resultaatgerichte marketeer, liefst met affiniteit met sport.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in marketing, evenement management en/of fondsenwerving.
  • Minimaal 2 jaar ervaring als projectmanager en/of met het aansturen van (project)teams
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent bereid om 2 tot 3 keer per jaar 2 weken van huis kan zijn om de reizen te begeleiden
  • Je bent bereid om in de voorbereiding en evaluatie van de reizen regelmatig in de avonduren en af en toe in het weekend te werken.
Competenties
  • Commercieel vermogen
  • Initiatief
  • Creativiteit
  • Plannen en organiseren
  • Resultaatgericht
  • Gendersensitiviteit

Wie zoeken we?
Je bent in staat om strategisch, conceptueel en commercieel te denken, maar vindt het ook leuk om evenementen tot in detail uit te werken. Je bent een motivator en bruggenbouwer die het beste uit anderen weet te halen. Je denkt in creatieve, niet alledaagse oplossingen geeft niet snel op. Je bent in staat om de zakelijke en commerciële belangen van de organisatie te behartigen, en tegelijkertijd een persoonlijke relatie op te bouwen met deelnemers aan de Cycle for Plan.

Ons aanbod
  • Plan biedt Een functie in een internationale werkomgeving.
  • Plan biedt haar werknemers een gedegen arbeidsvoorwaardenpakket met een voor deze functie bruto maandsalaris van maximaal € 3600,-  voor 35 uur per week, afhankelijk van achtergrond en ervaring.
  • Plan heeft een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen, collectieve ziektekostenverzekering, reiskostenvergoeding en opleidingsmogelijkheden binnen de functie voor persoonlijke groei.

Informeren en solliciteren
Ben je geïnteresseerd? Reageren kan via CV Selectie.  Wij hanteren 26 augustus als sluitingsdatum. De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 27 augustus. Voor vragen over deze functie kun je terecht bij Anneke Salden, Manager Marketing Particuliere Fondsenwerving (anneke.salden@plannederland.nl) of Geert Jan Braber, HR Consultant, op 06 18748020 of geert.jan.braber@plannederland.nl. Delen in je eigen netwerk wordt wel op prijs gesteld! Veiligheid van kinderen en jongvolwassenen is voor Plan Nederland essentieel. Plan Nederland accepteert dan ook geen enkele vorm van misbruik. Dit onderwerp komt aan bod in onze wervings- en selectieprocedures.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items