Toon alles (3)

Kim Kakisina naar Hartstichting als propositie marketeer

27 juni 2018, 06:00
Kim Kakisina
Kim Kakisina
Kim Kakisina is bij de Hartstichting aangesteld als propositie marketeer. Ze werkt in het team op het snijvlak van fondsenwerving en inhoud en bedenkt product-marktcombinaties die kunnen worden gebruikt bij het enthousiasmeren van partners en doelgroepen van de Hartstichting. Kakisina (34) komt uit het bedrijfsleven.
 
De functie die Kim Kakisina bekleedt is nieuw en past goed bij haar ervaring. Kakisina: ‘Ik heb veel ervaring met product- en propositie-ontwikkeling, persona’s, vertalen van klantinzichten vanuit life events, bedieningsconcepten voor verschillende doelgroepen. Deze ervaring komt goed van pas bij de Hartstichting. Ons doel is om samen met onze achterban relevante en aansprekende activiteiten te ontwikkelen. Voor ik bij de Hartstichting begon, was ik propositie marketeer bij verschillende verzekeraars, waaronder Yarden en Generali en marketeer bij de Consumentenbond. Bij Yarden was ik betrokken bij de proposities Mijn Laatste Wensen Uitvaartverzekering van Yarden en de uitvaartvergelijker. Daar ben ik zeer trots op.’
 
Nima C
Trots is ze ook op haar Nima C-diploma (‘Een van de duizend in de afgelopen twintig jaar!’) en ze kan nu vormgeven aan een van haar missies. ‘Ik lever graag toegevoegde waarde aan organisaties met een maatschappelijke rol met een complex onderwerp, zoals pensioen, overlijden en ziekte. En ik ben nog maar net begonnen, maar ik krijg nu al veel energie en inspiratie van de mensen en de uitdagingen bij de Hartstichting.’
 
Bij de Hartstichting in Den Haag werken ruim honderdveertig mensen. Zij werken aan oplossingen om ervoor te zorgen dat iedereen het maximale uit het leven, uit het hart kan halen. Om hart- en vaatziekten eerder te kunnen opsporen en beter behandelen, is de betrokkenheid van zoveel mogelijk Nederlanders cruciaal. 
 
gerelateerde items