Toon alles (2)

Hoofd Marketing & Communicatie bij CliniClowns

29 mei 2018, 05:00
Hoofd Marketing & Communicatie bij CliniClowns
Hoofd Marketing & Communicatie bij CliniClowns
Functie: Hoofd Marketing & Communicatie
Organisatie: CliniClowns
Aantal uren: fulltime
Locatie: Amersfoort
Vervaldatum: 15 juni
 
Voor Stichting CliniClowns in Amersfoort is Aardoom & de Jong op zoek naar een energiek, authentiek Hoofd Marketing & Communicatie met een verbindende én strategische instelling.

Functieomschrijving
Als Hoofd Marketing & Communicatie ben je verantwoordelijk voor het behoud en de uitbreiding van de financiële slagkracht van CliniClowns via de diverse fondsenwervingskanalen. De nadruk ligt hierbij op het vergroten van het rendement uit bestaande fondsenwervingskanalen én op het initiëren van nieuwe manieren van fondsenwerving. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de merkstrategie, het bewaken van de merkkwaliteit en het vrijwilligersbeleid. Je geeft leiding aan de circa 15 medewerkers bestaande uit fondsenwervers, Online (content)marketeers, Communicatieadviseurs en Coördinatoren vrijwilligers. Je maakt deel uit van het managementteam wat verder bestaat uit de Artistiek leider en Organisatorisch leider, die duaal leidinggeven aan het doelstellingswerk, en de Directeur.

Als Hoofd Marketing & Communicatie beschik je in elk geval over de volgende kennis en ervaring:
  • Universitair werk- en denkniveau; bij voorkeur aangetoond door een relevante afgeronde opleiding.
  • Je hebt visie op vernieuwing en verbetering van het werven van fondsen in een dynamische markt en weet deze om te zetten in concrete acties.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het bewaken van merkkwaliteit.
  • Je hebt uitstekende organisatorische en managementkwaliteiten, gericht op zowel de ontwikkeling van mensen als samenwerking en het boeken van resultaten.
  • Je overtuigt door je vakinhoudelijke kennis en persoonlijkheid.
  • Je bent besluitvaardig, kritisch, zelfverzekerd en daadkrachtig.
  • Je bent een stevige gesprekspartner en durft buiten gebaande paden te treden.
  • Je beschikt over zelfstartend vermogen en een commerciële instelling.
  • Je hebt bovengemiddelde affiniteit met waar CliniClowns voor staat.

Stichting CliniClowns
CliniClowns zet zich in voor zieke en gehandicapte kinderen én mensen met dementie. Door echt contact te maken en hun verbeeldingskracht in te zetten zorgen de CliniClowns voor waardevolle geluksmomenten. Een ontmoeting met een CliniClown heeft effect: kinderen ervaren bijvoorbeeld minder stress en angst en mensen met dementie bloeien op en voelen zich weer gezien.

Stichting CliniClowns wil de beste zijn, het beste van zichzelf geven en toonaangevend zijn met hun activiteiten en de manier waarop die worden uitgevoerd. CliniClowns hecht veel waarde aan de band met elkaar, hun doelgroep en partners. Ze willen op een vernieuwende wijze waarnemen, denken en handelen en de wereld en elkaar op een open en oprechte manier tegemoet treden. De kernwaarden van Stichting CliniClowns zijn: verbondenheid, creativiteit, professionaliteit en oprechtheid.

Ook op het gebied van marketing en fondsenwerving wil CliniClowns blijven innoveren om heel Nederland bij hun werk te betrekken, omdat het doelstellingswerk primair door financiële bijdragen uit de samenleving mogelijk wordt gemaakt. Daarbij streven ze naar een blijvende en hechte verbondenheid in het hart van het Nederlandse publiek door zich te richten op een groot bereik, mét impact en op een aanstekelijke manier. Er staat een goede basis. De koers moet nu verder ingevuld en uitgebouwd worden. Het Hoofd Marketing & Communicatie kan daarbij samen met het team en als MT-lid écht een verschil maken.

Arbeidsvoorwaarden
Stichting CliniClowns biedt een bruto jaarsalaris (incl. vakantiegeld) van maximaal € 77.500 (fulltime). Daarnaast kent CliniClowns uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen bij voltijddienstverband, een vergoeding voor sportschoolcontributie, een pensioenvoorziening in de vorm van een middelloonregeling en beschikbaar budget voor opleiding en training.

Procedure
Bij de werving en selectie laat Stichting CliniClowns zich bijstaan door het bureau Aardoom & de Jong. Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze procedure. Daarnaast is een online persoonlijkheidsanalyse onderdeel van de selectieprocedure. Solliciteren kan via het online sollicitatieformulier op de website van Aardoom & de Jong.

Je reactie, voorzien van motivatiebrief en cv, zien wij graag zo spoedig mogelijk doch voor 15 juni 2018 tegemoet. Gesprekken bij Stichting CliniClowns vinden plaats in de eerste week van juli.

Contactpersoon:
Maarten Aardoom, e-mail: aardoom@aardoomendejong.nl, telefoon: 06-55717739.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items