Toon alles (3)

Communicatie- en Eventsmedewerker bij Prisma

29 mei 2018, 05:00
Communicatie- en Eventsmedewerker bij Prisma
Communicatie- en Eventsmedewerker bij Prisma
Functie: Communicatie- en Eventsmedewerker
Organisatie: Stichting Prisma
Aantal uren: 32-36 uur
Locatie: Waalwijk
Vervaldatum: 10 juni
 
Heb jij een frisse blik op offline communicatie en weet jij hiermee te scoren in deze digitale tijd? Ben je hands-on ingesteld en houd je van afwisseling? Grote kans dat jouw communicatie hart sneller gaat kloppen van deze functie.
 
Functie
Als Communicatie- en Eventsmedewerker ben je verantwoordelijk voor de organisatie van diverse communicatieactiviteiten en evenementen. Het betreft een gecombineerde en daarmee afwisselende functie, met een uitdagend takenpakket.
 
Wat zijn je taken?
  • Verantwoordelijk voor het coördineren van offline communicatieactiviteiten;
  • Organiseren van en aanwezigheid bij diverse events;
  • Schrijven, redigeren en corrigeren van diverse communicatie-uitingen;
  • Opzetten en uitbouwen van sponsoractiviteiten en fondsenwerving;
  • Ondersteunen van PR activiteiten en overige ad hoc werkzaamheden
 
Wat heb je nodig?
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding in de richting van Communicatie en/of Evenementen organisatie
  • Je hebt talent voor organiseren en kunt projectmatig werken;
  • Je bent flexibel, creatief, klantgericht en initiatiefrijk;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent een teamplayer en een echte netwerker. 
 
Wat bieden wij?
  • Een uitdagende baan binnen een organisatie en afdeling die volop in ontwikkeling is;
  • De functie is ingedeeld in FWG 45 conform CAO Gehandicaptenzorg;
  • Het aantal uur is bespreekbaar met een minimum van 32 uur en een maximum van 36 uur;
  • Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
  • Benodigde devices zoals een laptop/telefoon die nodig zijn voor het goed uitvoeren van je functie worden ter beschikking gesteld.
  • Prisma is een vooruitstrevende organisatie waar je veel ruimte en verantwoordelijkheid krijgt;
  • Ontwikkeling en groei van medewerkers zijn voor ons belangrijk, daar investeren we dan ook graag in.
 
Prisma Klant & Markt
Prisma biedt zorg en ondersteuning aan mensen met een (verstandelijke) beperking in Noord-Brabant. De afdeling Klant en Markt is een afdeling die volop in ontwikkeling is en die bestaat uit drie onderdelen: Marketing & Communicatie, Klantbegeleiding & Marktbewerking en Accountmanagement.
 
Klant en Markt is daarmee verantwoordelijk voor o.a:
  • Marktonderzoek en het signaleren van trends om op die manier input te geven aan productontwikkeling en strategische keuzes van Prisma;
  • Een duidelijke positionering en zichtbaarheid van Prisma in de markt;
  • Aantrekken van nieuwe klanten;
  • Ontvangen en verwelkomen van nieuwe klanten en ze begeleiden naar de voor hen beste plek binnen Prisma en zodoende bijdragen aan een optimale klantbeleving;
  • Acquisitie en relatiebeheer met diverse stakeholders en samenwerkingspartners.
 
Solliciteren?
Wil jij ons komen versterken en pas je in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan op een manier die bij jou past voor 10 juni 2018 via sollicitatie@prismanet.nl. De eerste gesprekken vinden plaats op donderdag 14 juni 2018 in Waalwijk.
 
Meer informatie?
Heb je vragen of wil je meer informatie over de functie neem dan contact op met Esther Vaarties (Manager Klant & Markt). Contactgegevens: evaarties@prismanet.nl of 06-52002933.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items