Toon alles (3)

Campagneleider bij NSGK

18 juni 2018, 07:00
Campagneleider bij NSGK
Campagneleider bij NSGK
Functie: Campagneleider
Organisatie: NSGK
Aantal uren: 28-32 uur
Locatie: Amsterdam
Vervaldatum: 8 juli

NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind) is al 68 jaar hét goede doel voor kinderen en jongeren met een handicap in Nederland. Ze maken mogelijk dat kinderen en jongeren met een handicap kunnen spelen, sporten, leren, op vakantie gaan, wonen en werken, sámen met hun niet-gehandicapte leeftijdgenoten. Dit kan NSGK  doen dankzij de steun van donateurs en vrijwilligers. Hun ideaal: een samenleving waarin kinderen en jongeren met en zonder handicap vanzelfsprekend samen leven. Help jij mee?

NSGK heeft de ambitie om te groeien. In verband met het opzetten en uitwikkelen van een grote nieuwe campagne is NSGK op zoek naar een enthousiaste CAMPAGNELEIDER , met of zonder handicap.

Taken
  • Je maakt, samen met het projectteam en binnen de kaders van de meerjarenstrategie en campagneopdracht, de vertaalslag van het campagneconcept naar campagneactiviteiten, -kanalen en -middelen;
  • Je coördineert de ontwikkeling van het campagneconcept, inclusief de doorvertaling van de campagne naar verschillende proposities voor verschillende doelgroepen;
  • Je inspireert en coördineert het interne projectteam en stuurt aan op het halen van gemaakte afspraken en resultaten;
  •  Je bent in de rol van projectmanager verantwoordelijk voor de overall voortgang van het project, inclusief beheer van projectbudget, en zorgt dat taken tijdig en naar behoren uitgevoerd worden;
  • Je stuurt externe partijen aan zoals online-marketingbureaus, mediabureaus en vormgevers;
  • Je hebt veelvuldig afstemming met de directeur-bestuurder over het verloop van de campagne en afwijkingen t.a.v. de opdrachtbrief en om het projectplan bespreken;
  • Je bent verantwoordelijk voor het behalen van gestelde campagneprojectdoelstellingen geformuleerd over de verschillende gebieden: Fondsenwerving, Communicatie, Programma’s/projecten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de verslaglegging en evaluatie van deze campagnes inclusief analyse waarbij gebruik wordt gemaakt van kwantitatief en kwalitatief onderzoek om zo de belangrijkste succesfactoren van de gevoerde campagnes te achterhalen.

Functie-eisen en profiel
Wat breng je mee?
  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau met sterke analytische en strategische vaardigheden;
  • Je hebt relevante werkervaring met het opzetten en implementeren van omvangrijke campagneprojecten;
  • Je hebt een brede ervaring met projectmanagement in de rol van projectleider waarbij het coördineren, plannen, organiseren en beheersen centraal stonden;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van en samenwerken met meerdere externe partijen zoals online-marketingbureaus, mediabureaus en vormgevers;
  • Je hebt kennis van diverse marketing- en acquisitiestrategieën. Ervaring met data-driven marketingcampagnes is een pré;
  • Je bent resultaatgericht. Je weet daar waar nodig terug te grijpen op de strategie om de juiste keuzes te maken voor het beste resultaat;
  • Je werkt zelfstandig, je bent open en eerlijk in je samenwerking en je vraagt door waar zaken je nog niet helder zijn;
  • Je werkt oplossingsgericht, je houdt overzicht en bent stressbestendig.

Ons aanbod
  • Een uitdagende functie binnen een ambitieus, betrokken en hecht team;
  • Een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en groeimogelijkheden;
  • Een fijne en toegankelijke werkomgeving op een mooie locatie in Amsterdam;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met de intentie deze te verlengen bij goed functioneren;
  • Goede arbeidsvoorwaarden en een bruto maandsalaris tussen de € 2.813 en € 4.293 per maand afhankelijk van kennis en ervaring op basis van een 36-urige werkweek. Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,3%) vormen onderdeel van het jaarsalaris.

Informeren en solliciteren
Enthousiast?
Reageer dan snel! Nassau Fundraising doet de werving en selectie voor deze functie.  Je kunt tot en met zondag 8 juli je cv en motivatie sturen aan Daphne Leferink via daphne@nassau.nu. Als je extra informatie wilt, neem dan contact op met Nassau via 020 – 520 65 55.

Een eerste kennismakingsgesprek vindt plaats op donderdagmiddag 12 juli of vrijdagochtend 13 juli op het kantoor van Nassau in Amsterdam. De tweede en derde gespreksronde vinden plaats van 19 t/m 24 juli op het kantoor van NSGK in Amsterdam. Mocht je niet beschikbaar zijn op deze data, vermeld dit dan in je sollicitatie. 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.

 
gerelateerde items