Campagne Coördinator bij KWF

17 september 2018, 04:00
Campagne Coördinator bij KWF
Campagne Coördinator bij KWF
Functie: Campagne Coördinator 
Organisatie: KWF Kankerbestrijding
Aantal uren: 38 uur
Locatie: Amsterdam
Vervaldatum: 28 september
 
Is KWF jouw werkgever? Houd jij ervan om te werken binnen een ambitieuze organisatie waar iedereen elke dag vol enthousiasme het werk aanpakt? Een organisatie waar we gezondheid zo belangrijk vinden dat we de leukste activiteiten organiseren om al onze mensen te stimuleren in hun bewuste levensstijl. 
Met zo ongeveer 230 mensen, elk met een eigen mening en professionaliteit, werken we aan minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Ons kantoor vind je in Amsterdam, waar je een plek kunt uitzoeken op een van de ruime en lichte kantoorkamers. Werk jij met ons mee?

Taken
  • Met jouw enthousiasme en met jouw talent om anderen te enthousiasmeren en te coördineren maak je het mogelijk om de actieplannen van KWF Kankerbestrijding tot een succes te maken. Zo draag jij eraan bij dat we samen steeds dichterbij komen, dichter bij de dag dat niemand meer hoeft te sterven aan kanker.
  • Met totaal 90 mensen, van de afdeling Werving, genereer je samen inkomsten via collecte, mailingen, evenementen, nalatenschappen, bedrijven en grote gevers. Je bent zelf onderdeel van het team Acties. Het team bestaat uit 14 personen en is het rechtstreekse aanspreekpunt voor alle actievoerders in het land die zich inzetten voor KWF Kankerbestrijding en Pink Ribbon. Het team geeft handen en voeten aan het ‘in actie komen’ beleid en initieert, coördineert en faciliteert actievoerders en bedrijven die zich voor KWF Kankerbestrijding en Pink Ribbon inzetten.
  • Als allround coördinator vertaal jij de doelstellingen die voortvloeien uit het jaarplan van team Acties naar fondsenwervende en op relatiebeheer gerichte activiteiten, online instrumenten en data- en gegevensverzameling.
  • Je coördineert campagnes en evenementen van idee, via de ontwikkeling en de uitvoering tot en met de evaluatie. Jij tilt de marketing en communicatie activiteiten naar een hoger plan en draagt zowel communicatief als organisatorisch bij aan een doorgroei van nieuwe concepten. Daarbij rapporteer je aan de productmanager en teamleider. Je boekt succes doordat je:
    • strategische plannen vertaalt in campagne- en eventplannen.
    • concepten ontwikkelt met reclame-, event- en social media bureaus voor (crossmediale) campagnes.
    • middelen ontwikkelt waarmee actievoerder/bedrijven kunnen worden gefaciliteerd bij het uitvoeren van hun acties, bijvoorbeeld toolkits.
    • kansen signaleert en creëert om op een kostenefficiënte manier publiciteit te krijgen, en daarbij media- en middeleninzet stuurt en bewaakt.
    • de voortgang van campagnes bewaakt op kwaliteit, planning en resultaat en daarbij zorgt voor  samenwerking en afstemming met alle intern en extern betrokkenen.

Functie-eisen en profiel
Met jouw empathisch vermogen, overtuigingskracht en je vermogen om anderen te enthousiasmeren weet je anderen mee te nemen en waar nodig aan te sturen. Je raakt niet in de stress wanneer een deadline nadert, gaat voor het optimale resultaat en schaaft bij waar nodig. Het coördineren gaat je op natuurlijke wijze af. Je bent sterk in conceptueel denken en je voelt je in de hectische wereld van acties als een vis in het water. Zowel vrijwilligerswerk als fondsenwerving liggen je na aan het hart. Om deze functie tot een succes te maken, heb jij het volgende in huis:
  • HBO werk- en denkniveau op gebied van marketing en communicatie.
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • je hebt ervaring met commerciële (online) activiteiten.
  • ervaring met het aansturen van externe bureaus, dan wel ervaring aan bureauzijde.
  • affiniteit met online marketing, ervaring hiermee is een pré.
  • een gezonde levensstijl.
  • Zijn de kenmerken ambitieus, vernieuwend, bouwend, open en doordacht op jou van toepassing? Dan pas je niet alleen goed bij de functie, maar ook bij KWF en Pink Ribbon.
  • Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van onze financiële dienstverlening, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG). Het ontvangen van een VOG wordt opgenomen als ontbindende factor in de arbeidsovereenkomst.

Ons aanbod
Als jij zoveel waarde toevoegt, dan zetten we daar graag iets tegenover. Want deze uitdagende baan bij het grootste gezondheidsfonds van Nederland heeft veel te bieden. Wat dacht je van:
  • een salaris van maximaal € 4.106,- per maand bij 38 uur per week, afhankelijk van je opleiding en ervaring
  • flexibele werktijden met veel zelfstandigheid, en mogelijkheden om in overleg thuis te werken.
  • goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen.
  • een jaarcontract voor 38 uur per week, met uitzicht op verlenging.
  • ruimte voor ontwikkeling: ga jij het gesprek aan over wat jij nodig hebt?

Informeren en solliciteren
Ben jij de communicatieve inspirator en organisator? Solliciteer dan nu als Campagne Coördinator in het team Acties bij KWF Kankerbestrijding. Heb je nog vragen? Dan kun je terecht bij Annemieke Plemp, teamleider via 06-46767342. Ben je proactief? Laat het ons zien en solliciteer uiterlijk 28 september a.s. via de sollicitatiebutton. Is het helemaal jouw functie? Overtuig ons dan met een sterk cv en authentieke inleiding van je brief. Snelheid loont, want als dé perfecte kandidaat zich aandient, dan sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we soms wat langer door.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
 
gerelateerde items